Flying start på Gravberget Gård

Å gjøre de riktige tingene i rett rekkefølge får svært ofte kraftfulle konsekvenser, noe Hans Erik Forårsveen , eier og daglig leder hos Gravberget Gård har fått merke det siste døgnet.

En ryddig og oversiktlig nettside som er lett å navigere i.

Hans Erik Forårsveen

Det er ett døgn siden den nye siden til Gravberget Gård offisielt ble lansert på nett, og 14 dager siden både Hans Erik og Gravberget Gård fikk profil og bedriftside på Facebook. I løpet av disse 14 dagene har Facebook-siden oppnådd 500 likere. Medianova.no mottar en engasjert telefon fra herr Forårsveen, som er svært fornøyd med responsen:

– Jeg er nærmest sjokkert, innrømmer han med et stort smil i stemmen. – Etter at nettsiden vår kom på lufta og vi delte til Facebook, har vi nådd minst 5000 personer! Statistikken på den nye wordpress-siden viser at det i er i underkant av 2000 personer som har fulgt lenken fra Facebook til nettstedet.

Visningene har resultert i flere forespørsler, nok til at Hans Erik er mektig overrasket og glad. Han har inntil nylig ikke vært på Facebook selv og har i det store og hele vært litt skeptisk til konseptet. Det er han ikke nå lenger.

– Det er helt tydelig at en nettside pluss Facebookside er en kraftfull kombinasjon når det gjelder å nå frem til folk, sier han.

Den offisielle åpningen til Gravberget Gård er ikke før 5. august, men allerede nå skriver han tilbud så blekket spruter.  – Det ser ut til å bli en hektisk sensommer og høst! Dette hadde aldri vært mulig uten de gode og profesjonelle rådene jeg har fått fra Medianova.no.

FAKTA
Medianova.no har bistått Gravberget Gård med design av logo, nettside og Facebook side/profil, samt kommunikasjonsstrategiske råd om deling via sosiale medier og innholdsproduksjon. 

Ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal bistå din bedrift eller organisasjon med våre tjenester!

You may also like...